Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu oferuje system umożliwiający dokonanie za pośrednictwem Internetu zgłoszenia do rejestracji oraz pełną rejestrację elektroniczną.
Usługa rejestracji w powiatowym urzędzie pracy
W ten sposób mogą zarejestrować się osoby posiadające bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub podpis potwierdzony profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej.
Aby dokonać rejestracji w powiatowym urzędzie pracy należy:
Usługa rejestracji w powiatowym urzędzie pracy
W ten sposób mogą zarejestrować się osoby posiadające bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub podpis potwierdzony profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej.
Aby dokonać rejestracji w powiatowym urzędzie pracy należy:
- wypełnić wniosek o dokonanie rejestracji za pośrednictwem formularza elektronicznego
- załączyć do wniosku zeskanowane dokumenty wymagane do rejestracji,
- wskazać właściwy urząd pracy,
- opatrzyć wniosek i załączone do wniosku zeskanowane dokumenty oraz oświadczenia bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej.
Ten sposób rejestracji nie wymaga wizyty w urzędzie w celu dokonania rejestracji.
Rejestracji osoby ubiegającej się o zarejestrowanie jako bezrobotny lub poszukujący pracy dokonuje się z dniem, w którym osoba złożyła wniosek o dokonanie rejestracji za pośrednictwem formularza elektronicznego - po opatrzeniu go i załączonych do wniosku zeskanowanych dokumentów oraz oświadczenia podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej.
Usługa zgłoszenia do rejestracji w powiatowym urzędzie pracy
Aby dokonać zgłoszenia do rejestracji w powiatowym urzędzie pracy należy:
- wypełnić wniosek za pośrednictwem formularza elektronicznego,
- wskazać właściwy urząd pracy,
- przekazać wniosek za pośrednictwem formularza elektronicznego.
System wyznaczy najbliższy wolny termin wizyty w urzędzie.
Na podany adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie zgłoszenia zawierające termin, godzinę i miejsce stawienia się w urzędzie oraz wykaz dokumentów wymaganych do rejestracji.
Rejestracja osób umówionych na wizytę przez Internet dokonywana jest w sali nr 1 (stanowisko nr 4) bez konieczności pobrania biletu z automatu biletowego.
UWAGA
Do rejestracji należy zgłosić się punktualnie na wyznaczoną godzinę w zarezerwowanym terminie spotkania.
Osoba, która zgłosi się później niż była umówiona lub bez kompletu dokumentów nie zostanie zarejestrowana.
Do rejestracji należy zgłosić się punktualnie na wyznaczoną godzinę w zarezerwowanym terminie spotkania.
Osoba, która zgłosi się później niż była umówiona lub bez kompletu dokumentów nie zostanie zarejestrowana.
Status bezrobotnego lub poszukującego pracy zostanie przyznany po przedłożeniu kompletu wymaganych dokumentów oraz po poświadczeniu przez bezrobotnego lub poszukującego pracy własnoręcznym podpisem przekazanych danych i oświadczeń w wyznaczonym dniu rejestracji w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnobrzegu.
Dane potrzebne do wypełnienia wniosku za pośrednictwem formularza elektronicznego:
- imię, nazwisko, PESEL
- seria i numer dowodu osobistego
- imiona rodziców
- dane adresowe
- wykształcenie (poziom, kierunek, specjalizacja, nazwa i data ukończenia szkoły)
- znajomość języków obcych
- zawód
- kwalifikacje – uprawnienia, umiejętności
- staż pracy (okresy zatrudnienia, nazwy zakładów pracy)
- stopień niepełnosprawności (jeżeli dotyczy)
Usługa jest dostępna na naszej stronie internetowej lub poprzez stronę www.praca.gov.pl.
Wszelkie dodatkowe informacje uzyskają Państwo w Punkcie Informacji dotyczącym rejestracji mieszczącym się w sali nr 1 (stanowisko nr 1) tel. 15 823 00 30 wew. 115.