Archiwum aktualności

Nabór wniosków o organizowanie prac interwencyjnych dla osób bezrobotnych ze środków EFS+ FEP 2021-2027 (I)

Print Drukuj

Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu w ramach projektu pn. „Aktywizacja osób bezrobotnych z powiatu tarnobrzeskiego i miasta Tarnobrzeg (I)" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Funduszy Europejskich dla Podkarpacia 2021-2027, Działanie 7.1 Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy
 
ogłasza nabór wniosków o organizowanie prac interwencyjnych
 
Uczestnikami projektu mogą zostać osoby zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnobrzegu jako bezrobotne, dla których ta forma pomocy wynika z Indywidualnego Planu Działania przygotowanego dla osoby bezrobotnej.
Udział w projekcie osoby młodej do 30 roku życia musi być poprzedzony oceną umiejętności cyfrowych, które w razie potrzeby zostaną uzupełnione.
Osoby w wieku od 18 do 24 lat (tj. do dnia 25 urodzin) mogą zostać objęte wsparciem wyłącznie w okresie do 4 miesięcy od dnia rejestracji w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnobrzegu.

Umowy o organizowanie prac interwencyjnych będą zawierane na okres do 6 miesięcy.

Na kwotę refundacji (za pełny miesiąc) za zatrudnioną osobę składać się będzie refundacja części wynagrodzenia w wysokości 1 304,10 zł brutto oraz składki na ubezpieczenia społeczne od refundowanego wynagrodzenia.
 
Bezpośrednio po zakończonym okresie refundacji w ramach prac interwencyjnych organizator zobowiązany będzie do dalszego zatrudniania skierowanego bezrobotnego w oparciu o umowę o pracę przez okres kolejnych 3 miesięcy w takim samym wymiarze czasu pracy jaki obowiązywał w okresie refundacji oraz dodatkowo do dalszego zatrudnienia skierowanej osoby na nieprzerwany okres co najmniej 3 miesięcy (90 dni) na podstawie:
  • umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu,
  • umowy zlecenia z miesięcznym wynagrodzeniem brutto w wysokości co najmniej minimalnego   wynagrodzenia za pracę. 
Kompletne wnioski wraz z załącznikami można składać:
  • w formie papierowej w siedzibie Urzędu w pokoju nr 5 w godzinach od 8.00 do 11.00 oraz od 11.30 do 15.00 lub przesłać na adres Powiatowego Urzędu Pracy ul. 1 Maja 3, 39-400 Tarnobrzeg.
  • w formie elektronicznej poprzez platformę praca.gov.pl jako załącznik pisma ogólnego (PSZ-PU) kierowanego do Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnobrzegu po opatrzeniu kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym dołączając do niego wniosek wraz z wymaganymi załącznikami.
  • Informacje dotyczące składania wniosku w formie elektronicznej:
 
  • Informacje dotyczące profilu zaufanego:
 

Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:  (15) 823 00 30 w. 126.
 
Jednocześnie Urząd informuje, że w bieżącym roku nie będą refundowane zwroty kosztów: przejazdu, zakwaterowania i wyżywienia, opieki nad dziećmi lub osobą zależną, osobom które na podstawie skierowania podejmą pracę w ramach wyżej wymienionego naboru.

Zamknięcie naboru wniosków zostanie ogłoszone odrębnym komunikatem.

UWAGA!
 
Przy składaniu wniosku wraz z wymaganymi załącznikami w formie elektronicznej nie dopuszcza się przesyłania plików w formie zdjęć.
 
Aktualny wzór wniosku jest dostępny na stronie internetowej urzędu w zakładce Dokumenty do pobrania.
Informacje o publikacji dokumentu