
Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu w ramach środków Funduszu Pracy
informuje o trwającym naborze wniosków o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy
Refundacja kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy może być przyznana w wysokości nie wyższej niż 6-krotność przeciętnego wynagrodzenia.
Kompletne wnioski wraz z załącznikami można składać:
- w formie papierowej w siedzibie Urzędu, pokój nr 8 w godzinach od 8.00 do 11.00 oraz od 11.30 do 15.00 lub przesłać na adres Powiatowego Urzędu Pracy ul. 1 Maja 3, 39-400 Tarnobrzeg.
- w formie elektronicznej poprzez platformę praca.gov.pl jako załącznik pisma ogólnego (PSZ-PU) kierowanego do Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnobrzegu po opatrzeniu kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym dołączając do niego wniosek wraz z wymaganymi załącznikami.
| |
| |
| |
|
UWAGA!
Oczekujemy wniosków z deklaracją dalszego zatrudnienia po upływie 24 miesięcy utrzymania wyposażonego lub doposażonego stanowiska pracy, na okres co najmniej 3 miesięcy (tj. 90 dni kalendarzowych) na podstawie: umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu lub umowy zlecenia z miesięcznym wynagrodzeniem brutto w wysokości co najmniej minimalnego wynagrodzenia za pracę.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (15) 823 00 30 w. 125.
O zamknięciu naboru wniosków poinformujemy odrębnym komunikatem.
Przy składaniu wniosku wraz z wymaganymi załącznikami w formie elektronicznej nie dopuszcza się przesyłania plików w formie zdjęć.
Aktualny wzór wniosku jest dostępny na stronie internetowej Urzędu w zakładce Dokumenty do pobrania.