W związku z wejściem w życie nowej ustawy z dnia 20 marca 2025 roku o rynku pracy i służbach zatrudnienia (Dz.U. z 2025r. poz. 620), instytucje publiczne są zobowiązane do zgłaszania ofert pracy za pośrednictwem systemu ePraca (aktualnie Centralna Baza Ofert Pracy).
Nowy obowiązek dla podmiotów wymienionych w art. 4 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej i obejmuje:
- organy władzy publicznej;
- organy samorządów gospodarczych i zawodowych;
- podmioty reprezentujące zgodnie z odrębnymi przepisami Skarb Państwa,
- podmioty reprezentujące państwowe osoby prawne albo osoby prawne samorządu terytorialnego oraz podmioty reprezentujące inne państwowe jednostki organizacyjne albo jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego;
- podmioty reprezentujące inne osoby lub jednostki organizacyjne, które wykonują zadania publiczne lub dysponują majątkiem publicznym, oraz osoby prawne, w których Skarb Państwa, jednostki samorządu terytorialnego lub samorządu gospodarczego albo zawodowego mają pozycję dominującą w rozumieniu przepisów o ochronie konkurencji i konsumentów.
Oferty można składać:
- elektronicznie – poprzez dedykowany e-formularz dostępny na stronie praca.gov.pl, który po wypełnieniu jest automatycznie przekazywany do wskazanego urzędu pracy.
- osobiście – w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnobrzegu ul. 1 Maja 3, pok. 15
- telefonicznie – dzwoniąc pod nr 15 823 00 30 wew. 111,132
W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu.