12 kwietnia 2019r. w budynku stalowowolskiej Biblioteki Międzyuczelnianej już po raz szósty odbyły się Targi Pracy zorganizowane przez Powiatowy Urząd Pracy w Stalowej Woli. Na trzech poziomach biblioteki zaprezentowały się przedsiębiorstwa i lokalne firmy reprezentujące przemysł ciężki, budowlany, gastronomię, usługi czy handel. Byli też przedstawiciele służb mundurowych: policji, straży pożarnej, wojska, przedstawiciele firm szkoleniowych oraz instytucji rynku pracy. Ogółem w Targach uczestniczyło 55 wystawców.
Na odwiedzających Targi czekały krajowe i zagraniczne oferty pracy, porady ekspertów z Państwowej Inspekcji Pracy w Tarnobrzegu, Urzędu Skarbowego w Stalowej Woli, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Inspektoratu w Stalowej Woli czy z Lokalnego Punktu Informacyjnego Funduszy Europejskich. Pomocą służyli też doradcy zawodowi i doradcy EURES. Swoje stoisko miał też Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu, który przygotował dla zainteresowanych oferty pracy oraz ulotki informacyjne z zakresu form wsparcia oferowanych przez Urząd.
Targi Pracy były doskonałą okazją by bezpośrednio porozmawiać z pracodawcami, pozostawić swoje CV, posłuchać rad ekspertów i uzyskać potrzebnych informacji np. z zakresu edukacji i rozwoju zawodowego. Pracodawcy zaś mieli możliwość pozyskania pracowników, promocji firmy i kreowanie pozytywnego wizerunku na rynku pracy.
Na odwiedzających Targi czekały krajowe i zagraniczne oferty pracy, porady ekspertów z Państwowej Inspekcji Pracy w Tarnobrzegu, Urzędu Skarbowego w Stalowej Woli, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Inspektoratu w Stalowej Woli czy z Lokalnego Punktu Informacyjnego Funduszy Europejskich. Pomocą służyli też doradcy zawodowi i doradcy EURES. Swoje stoisko miał też Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu, który przygotował dla zainteresowanych oferty pracy oraz ulotki informacyjne z zakresu form wsparcia oferowanych przez Urząd.
Targi Pracy były doskonałą okazją by bezpośrednio porozmawiać z pracodawcami, pozostawić swoje CV, posłuchać rad ekspertów i uzyskać potrzebnych informacji np. z zakresu edukacji i rozwoju zawodowego. Pracodawcy zaś mieli możliwość pozyskania pracowników, promocji firmy i kreowanie pozytywnego wizerunku na rynku pracy.