Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu uruchomił nowe usługi elektroniczne. Korzystając ze strony www.praca.gov.pl można złożyć do Urzędu cztery rodzaje wniosków:
1) oświadczenie o zamiarze powierzenia wykonywania pracy obywatelowi Republiki Armenii, Republiki Białorusi, Republiki Gruzji, Republiki Mołdowy, Federacji Rosyjskiej lub Ukrainy,
2) uzupełnienie załączników do wniosku o dokonanie rejestracji jako osoba bezrobotna lub poszukująca pracy,
3) pismo do Urzędu,
4) wniosek o wydanie zaświadczenia,
5) wniosek o pozbawienie statusu osoby bezrobotnej
6) zgłoszenie oferty pracy.
Wnioski wymienione w punktach 1-5 mogą być złożone wyłącznie przez osoby posługujące się bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej.
Składając wniosek do powiatowego urzędu pracy należy:
• uruchomić moduł www.praca.gov.pl
• poprzez zakładkę „Obsługa innych spraw" wybrać typ wniosku,
• wskazać właściwy urząd pracy,
• wypełnić wniosek za pośrednictwem formularza elektronicznego,
• do pisma o uzupełnienie załączników do wniosku o dokonanie rejestracji jako osoba bezrobotna lub poszukująca pracy załączyć zeskanowane dokumenty,
• przed wysłaniem podpisać wnioski, o których mowa w punktach 1-5 i załączone do nich zeskanowane dokumenty oraz oświadczenia, bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej.
1) oświadczenie o zamiarze powierzenia wykonywania pracy obywatelowi Republiki Armenii, Republiki Białorusi, Republiki Gruzji, Republiki Mołdowy, Federacji Rosyjskiej lub Ukrainy,
2) uzupełnienie załączników do wniosku o dokonanie rejestracji jako osoba bezrobotna lub poszukująca pracy,
3) pismo do Urzędu,
4) wniosek o wydanie zaświadczenia,
5) wniosek o pozbawienie statusu osoby bezrobotnej
6) zgłoszenie oferty pracy.
Wnioski wymienione w punktach 1-5 mogą być złożone wyłącznie przez osoby posługujące się bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej.
Składając wniosek do powiatowego urzędu pracy należy:
• uruchomić moduł www.praca.gov.pl
• poprzez zakładkę „Obsługa innych spraw" wybrać typ wniosku,
• wskazać właściwy urząd pracy,
• wypełnić wniosek za pośrednictwem formularza elektronicznego,
• do pisma o uzupełnienie załączników do wniosku o dokonanie rejestracji jako osoba bezrobotna lub poszukująca pracy załączyć zeskanowane dokumenty,
• przed wysłaniem podpisać wnioski, o których mowa w punktach 1-5 i załączone do nich zeskanowane dokumenty oraz oświadczenia, bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej.