Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu uprzejmie informuje, że
ogłasza od dnia 15 lutego 2021 r. nabór wniosków o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy
Maksymalna wysokość refundacji na jedno stanowisko pracy to 25.000,00 zł brutto.
Oczekujemy wniosków z deklaracją dalszego zatrudnienia po upływie 24 miesięcy utrzymania wyposażonego lub doposażonego stanowiska pracy, na okres co najmniej 3 miesięcy (tj. 90 dni kalendarzowych) na podstawie: umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu lub umowy zlecenia z miesięcznym wynagrodzeniem brutto w wysokości co najmniej minimalnego wynagrodzenia za pracę.
Kompletne wnioski wraz z załącznikami można składać:
- w formie papierowej: w siedzibie Urzędu (we wskazanym miejscu w holu Urzędu), lub przesłać na adres Powiatowego Urzędu Pracy ul. 1 Maja 3, 39-400 Tarnobrzeg,
- w formie elektronicznej przez platformę praca.gov.pl jako załącznik pisma ogólnego (PSZ-PU) kierowanego do Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnobrzegu po opatrzeniu kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym dołączając do niego wniosek wraz z wymaganymi załącznikami.
- Informacje dotyczące składania wniosku w formie elektronicznej:
|
|
|
|
|
|
- Informacje dotyczące profilu zaufanego:
| |
|
|
Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (15) 823 00 30 w. 125.
O zamknięciu naboru poinformujemy osobnym komunikatem.
UWAGA!
Przy składaniu wniosku w formie elektronicznej nie dopuszcza się przesyłania plików w formie zdjęć.
Aktualny wzór wniosku wraz z załącznikami jest dostępny na stronie internetowej urzędu w zakładce Dokumenty do pobrania.
O zamknięciu naboru poinformujemy osobnym komunikatem.
UWAGA!
Przy składaniu wniosku w formie elektronicznej nie dopuszcza się przesyłania plików w formie zdjęć.
Aktualny wzór wniosku wraz z załącznikami jest dostępny na stronie internetowej urzędu w zakładce Dokumenty do pobrania.