Rejestracja osób nie korzystających z usługi internetowej - automat biletowy

Rejestracja osób nie korzystających z usługi internetowej – automat biletowy

W celu usprawnienia obsługi Klientów zgłaszających się do rejestracji w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnobrzegu uruchomiony został Elektroniczny System Zarządzania Kolejką.

Rejestracja w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnobrzegu dokonywana jest  w sali nr 1 po uprzednim pobraniu biletu z automatu biletowego, który znajduje się w holu na tym samym piętrze.

Bilety z automatu biletowego wydawane są od poniedziałku do piątku od godziny 7:45.

Aby pobrać bilet należy postępować zgodnie z instrukcja obsługi systemu kolejkowego umieszczoną nad automatem biletowym.
 
Moduł „Rejestracja"

sala nr 1

Aby pobrać bilet w celu zarejestrowania się jako osoba bezrobotna lub poszukująca pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnobrzegu należy:

a)    nacisnąć przycisk „Rejestracja" na wyświetlaczu urządzenia wydającego bilety,

b)    pobrać bilet, który zawiera następujące dane:

-    numer biletu (np. R 014),

-    datę i godzinę wydania biletu,

c)  oczekiwać w holu na wyświetlenie się na dużym monitorze znajdującym się nad wejściem do sali nr 1, numeru biletu i stanowiska przy którym nastąpi rejestracja.

Moment wyświetlenia jest jednoznaczny z przywołaniem osoby o wskazanym numerze biletu do rejestracji.

Pobranie biletu uprawnia do zarejestrowania się w danym dniu jako osoba bezrobotna lub poszukująca pracy. Rejestracja dokonywana jest tylko z kompletem dokumentów.

Wszelkie dodatkowe informacje uzyskają Państwo w Punkcie Informacji dotyczącym rejestracji mieszczącym się w sali nr 1 (stanowisko nr 1) tel. 15 8230030 wew. 115.
 

Informacje o publikacji dokumentu

Menu Display