Zadania zawodowe:
|
- tworzenie polityki zakładu w zakresie kursów, marż, zarządzanie ryzykiem oraz nadzór nad jej realizacją;
- kreowanie i realizowanie strategii sprzedaży w różnych kanałach dystrybucji;
- prezentowanie bieżących wyników sprzedażowych i dynamiczne reagowanie na zauważone trendy;
- tworzenie zestawień liczbowych z baz danych, ich analiza i formułowanie wniosków;
- analizowanie potencjału rynkowego poszczególnych segmentów rynku w oparciu o dane wewnętrzne oraz zewnętrzne w obszarze oceny ryzyka;
- przyjmowanie odpowiedzialności za właściwy dobór kadr;
- organizowanie i koordynowanie pracy podległych mu pracowników i udzielenie im wsparcia;
- dbanie o rozwój zawodowy podległych pracowników oraz kształtowanie właściwej atmosfery w miejscu pracy;
- rozwijanie własnych kompetencji oraz aktualizowanie wiedzy z zakresu z zakresu statystyki, teorii prawdopodobieństwa, marketingu, trendów sportowych;
- przestrzeganie zasad etyki zawodowej, zachowania tajemnicy służbowej, zapewnienie podległemu zespołowi bezpiecznego środowiska pracy, ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczących ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska.
|