Synteza:
|
Zarządza i koordynuje pracą przedsiębiorstwa specjalizującego się
w świadczeniu usług osobistych i porządkowych, obejmujących usługi związane za sportem i rekreacją, usługi fryzjerskie. kosmetyczne, usługi gastronomiczne, usługi związane z rezerwacją biletów, miejscówek, środków transportu, usługi związane z przeprowadzkami, usługi związane z prowadzeniem domu, sprzątaniem i porządkowaniem mieszkań, biur i innych obiektów itp.; kreuje, wdraża i kontroluje realizację planów krótko-, średnio- i długoterminowych; tworzy strategię przedsiębiorstwa; odpowiada za kontakty, pozyskiwanie i obsługę klientów.
|
Zadania zawodowe:
|
- nadzorowanie pracy podległego personelu, w szczególności personelu sprzątającego oraz świadczącego usługi osobiste (na przykład: konsjerż - asystent do zadań specjalnych, pokojówki, fryzjerzy, kosmetyczki, asystenci osobiści, trenerzy fitness, organizatorzy zakupów itp.);
- tworzenie i pełnienie nadzoru nad realizacją krótko-, średnio-
i długoterminowych planów strategicznych działania firmy;
- tworzenie i nadzorowanie realizacji biznesplanów dotyczących realizacji poszczególnych kontraktów dla klientów oraz biznesplanów stanowiących przełożenie strategii firmy na działania operacyjne;
- tworzenie strategii cenowej usług osobistych i porządkowych świadczonych przez firmę dla klientów;
- uczestniczenie w opracowaniu lub osobiste opracowywanie ofert z zakresu usług osobistych i porządkowych, takich jak: usługi związane za sportem
i rekreacją, usługi fryzjerskie i kosmetyczne, usługi gastronomiczne, usługi związane z rezerwacją biletów, miejscówek, środków transportu itp., usługi związane z przeprowadzkami, usługi związane z prowadzeniem domu, sprzątaniem i porządkowaniem mieszkań, biur i innych obiektów itp.;
- nadzorowanie realizacji kluczowych działań przedsiębiorstwa w zakresie usług osobistych i porządkowych świadczonych dla klientów firmy (na przykład: organizowanie zajęć na wolnym powietrzu, organizowanie aktywności sportowej, strzyżenie i modelowanie fryzur, wykonywanie usług kosmetycznych, zapewnianie cateringu, rezerwowanie biletów, wejściówek, taksówek i innych środków transportu, kompleksowe organizowanie przeprowadzek, prowadzenie domu, sprzątanie i porządkowanie itp.);
- kontrolowanie wyników finansowych firmy oraz optymalizowanie
i zarządzanie zasobami: finansowymi, materialnymi, ludzkimi oraz kosztami firmy;
- reprezentowanie przedsiębiorstwa w kontaktach z zewnętrznymi kontrahentami, partnerami i instytucjami (na przykład: urzędy skarbowe, Zakład Ubezpieczeń Społecznych, organa nadzoru i kontroli, instytucje rynku pracy itp.) ;
- pozyskiwanie klientów i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami
i dostawcami;
- rekrutowanie pracowników do firmy zgodnie ze strategią rozwoju firmy
i wymaganiami kompetencyjnymi;
- przeprowadzanie ocen okresowych pracowników i ich motywowanie;
- planowanie i prowadzenie szkoleń podległych pracowników, w zakresie realizacji usług osobistych i porządkowych;
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy;
- dbanie o przestrzeganie przepisów prawa, w szczególności posiadania odpowiednich uprawnień przez pracowników w dziedzinach regulowanych przepisami prawa;
- zapewnienie podległemu zespołowi bezpiecznego środowiska pracy, dbanie o przestrzeganie przepisów bhp, ochrony ppoż. i ochrony środowiska.
|