Nabór wniosków o przyznanie bonu na zasiedlenie dla osób do 30 roku życia ze środków EFS POWER V

Print Drukuj


Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu w ramach Projektu pozakonkursowego
„Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie tarnobrzeskim i mieście Tarnobrzeg (V)"wspófinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Poddziałanie 1.1.1
 
ogłasza nabór wniosków o przyznanie bonu na zasiedlenie
 
Uczestnikami projektu mogą zostać osoby młode w wieku 18 – 29 lat (tj. do dnia poprzedzającego ukończenie 30 roku życia) bez pracy, w tym osoby z niepełnosprawnościami, zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnobrzegu jako bezrobotne, a wymieniona powyżej forma pomocy wynika z Indywidualnego planu działania przygotowanego dla osoby bezrobotnej, w tym w szczególności osoby które:
  • nie kształcą się, tj. nie uczestniczą w kształceniu formalnym w trybie stacjonarnym, 
  • nie szkolą się, tj. nie uczestniczą i nie uczestniczyły w okresie 4 tygodni przed przystąpieniem do projektu w pozaszkolnych zajęciach finansowanych ze środków publicznych, mających na celu uzyskanie, uzupełnienie lub doskonalenie umiejętności i kwalifikacji zawodowych lub ogólnych potrzebnych do wykonywania pracy.
 
Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu zapewnia możliwość skorzystania ze wsparcia byłym uczestnikom projektów z zakresu włączenia społecznego realizowanych w ramach celu tematycznego 9 - Promowanie włączenia społecznego, walka z ubóstwem i wszelką dyskryminacją w Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020 spełniającym powyższe warunki oraz współpracuje w tym zakresie z działającymi na obszarze realizacji projektu instytucjami pomocy i integracji społecznej.

Kompletne wnioski wraz z załącznikami można składać:
  • w formie papierowej: w siedzibie Urzędu (we wskazanym miejscu w holu Urzędu), lub przesłać na adres Powiatowego Urzędu Pracy ul. 1 Maja 3, 39-400 Tarnobrzeg,
  •  w formie elektronicznej poprzez platformę  www.praca.gov.pl (wraz z podpisem elektronicznym) – pismo do urzędu: PSZ-PU, dołączając do niego wniosek wraz z wymaganymi załącznikami.
  • Informacje dotyczące składania wniosku w formie elektronicznej:
 
 
 
 
  • Wysłanie pisma wymaga założenia konta w portalu praca.gov.pl.
 
 
  • Informacje dotyczące profilu zaufanego:
 
  • Pismo wymaga złożenia podpisu poprzez Profil Zaufany lub kwalifikowany podpis elektroniczny.
 
 
Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (15) 823 00 30 wew. 124 lub 135.
 
O zamknięciu naboru poinformujemy osobnym komunikatem.
 
UWAGA!
 Aktualny wzór wniosku jest dostępny na stronie internetowej Urzędu w zakładce Dokumenty do pobrania.
Informacje o publikacji dokumentu