Zadania zawodowe:
|
- zapewnienie skutecznej i kulturalnej obsługi klientów;
- analizowanie rynku podobnych usług i prognozowanie popytu na usługi;
- opracowanie standardów (norm) obsługi klienta;
- sporządzanie grafiku pracy zespołu oraz nadzór nad jego realizacją;
- udzielanie konsultacji odwiedzającym salon, w tym: informowanie o dostępności usług, promocjach specjalnych, dostępności programów bonusowych / lojalnościowych itp.
- nadzorowanie przestrzegania przez pracowników czystości i porządku w salonie;
- pozyskiwanie nowych klientów i podtrzymywanie pozytywnych relacji z już istniejącymi;
- organizowanie akcji promocyjnych salonu, tworzenie programów lojalnościowych i ofert specjalnych, planowanie pokazów, dni otwartych itp.;
- organizowanie i koordynowanie pracy podległych pracowników i udzielenie im wsparcia;
- dbanie o rozwój zawodowy podległych pracowników oraz kształtowanie przyjaznej atmosfery w miejscu pracy;
- rozwijanie własnych kompetencji oraz aktualizowanie wiedzy z zakresu trendów usług kosmetycznych;
- przestrzeganie zasad etyki zawodowej, zachowania tajemnicy służbowej, zapewnienie podległemu zespołowi bezpiecznego środowiska pracy, dbanie o przestrzeganie zasad ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczących ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska;
- współpracowanie z innymi działami, np. działem sprzedaży.
|