Nabór wniosków o finansowanie kosztów studiów podyplomowych ze środków rezerwy Funduszu Pracy dla osób pracujących, wykonujących inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą w wieku 50 lat i powyżej

Print Drukuj

Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu ogłasza nabór wniosków o finansowanie kosztów studiów podyplomowych ze środków rezerwy Funduszu Pracy.


Nabór dotyczy środków na finansowanie kosztów studiów podyplomowych wyłącznie dla osób pracujących, wykonujących inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą w wieku powyżej 50 lat, zarejestrowanych w tutejszym Urzędzie jako osoby poszukujące pracy.

 Kompletne wnioski wraz z załącznikami można składać od dnia 02.09.2024r.:
  • w formie papierowej w siedzibie Urzędu w pokoju nr 6 w godzinach od 8:00 do 15:00 lub przesłać na adres Powiatowego Urzędu Pracy, ul. 1 Maja 3, 39-400 Tarnobrzeg, 
  • w formie elektronicznej poprzez platformę  www.praca.gov.pl (wraz z podpisem elektronicznym) – pismo do urzędu: PSZ-PU, dołączając do niego wniosek wraz z wymaganymi załącznikami.
 
Uwaga!
Wniosek  i wszystkie załączniki  składane w formie elektronicznej powinny być opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu z zachowaniem zasad przewidzianych w przepisach o podpisie elektronicznym lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej.
 
Nabór zostanie zamknięty w przypadku napływu wniosków przekraczających łączną kwotę środków przeznaczonych na ten cel.

O zamknięciu naboru poinformujemy odrębnym komunikatem.

UWAGA!
Aktualny druk wniosku i załączników jest dostępny na stronie internetowej Urzędu w zakładce Dokumenty do pobrania.

Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (15) 823 00 30 wew. 135, 124 lub w siedzibie Urzędu w pokoju nr 6.

„Aktywizacja zawodowa bezrobotnych wspierana jest ze środków rezerwy Funduszu Pracy będącej w dyspozycji Ministry Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej"
 
Informacje o publikacji dokumentu