Aplikacja ePraca - nowoczesne narzędzie dla tych którzy szukają pracy!

Print Drukuj
Zapraszamy do skorzystania z bezpłatnej aplikacji mobilnej ePraca udostępnionej przez Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej.

W aplikacji ePraca dostępne są wszystkie informacje na temat ofert pracy oraz wydarzeń publikowanych w Centralnej Bazie Ofert Pracy przez wojewódzkie i powiatowe urzędy pracy oraz Ochotnicze Hufce Pracy. Aplikacja umożliwia łatwiejsze i szybsze przeszukiwanie ofert pracy, niż za pomocą strony internetowej.

Najważniejsze zalety aplikacji mobilnej:
  • wygodny, prosty i przyjazny interfejs użytkownika dzięki pełnej integracji z systemem operacyjnym Android, (w kolejnym etapie iOS);
  • szybkie filtrowanie ofert:
    • wg zawodu (wpisując tylko nazwę zawodu),
    • wg lokalizacji (wpisując nazwę lokalizacji lub kod pocztowy);
    • wskazywanie geolokalizacji, czyli wskazanie bieżącej lokalizacji na mapie;
  • wyskakujące powiadomienia (ang. Push) - informacje o nowych ofertach, szkoleniach,  targach, etc;
  • miejsca, lokalizator GPS - wyszukiwanie w okolicy, prezentacja na mapie, wyznaczanie mapy dojazdu;
  • połączenia telefoniczne - natychmiastowe wykonywanie połączeń, wysyłanie SMS/email;
  • kalendarz - zapisywanie terminów spotkań lub zaplanowanych wydarzeń (targów, szkoleń, etc);
  •  kontakty - zapisywanie danych kontaktowych;
  •  mechanizmy podpowiedzi i wyszukiwania;
  • połączenia - bezpośrednie przywołanie numeru telefonu i wywołanie połączenia telefonicznego;
  • konta - proste przywołanie adresu email i wysłanie poczty elektronicznej;
  • subskrypcje - zapisane kryteria wyszukiwania ofert pracy i wydarzeń;
  • publikacja ofert pracy i wydarzeń w charakterze postów na kontach użytkowników w portalach społecznościowych.














Informacje o publikacji dokumentu